Дистанційне навчання




                                                                                             Освічена людина тим і 
                                                                                            відрізняється від неосвіченої,
                                                                                            що продовжує вважати свою 
                                                                                            освіту незакінченою. 
Костянтин Симонов




            
          Шановні колеги! 

      Для Вас створено облікові записи в Google Apps for Education. 
У даному документі (доступ надано тільки зареєстрованим учасникам) знаходяться Адреси та Паролі, які необхідно змінити.  
     Запрошую приєднатися до Робочої групи. 
    До зустрічі у Хмарі...




Підтримка роботи он-лайн спільноти вчителів закладу в Google Apps for Education  відбуватиметься на сторінці 





            Увага!



Майстер-клас "Хмарне портфоліо"








      Результати спільної роботи подано в таблиці
                
       Дайте, будь ласка, відповіді на запитання анкети.
                                   



Заняття 8. Створення спільних документів з використання офісних веб-програм 
1. Зайти на сайт Google під своїм обліковим записом.
2. Зайти у сервіс Google Диск.
3. Створити теку й відкрити до неї доступ усім користувачам.
4. Створити у цій теці текстовий документ.
5. Надрукувати у текстовому документі конспект уроку, відформатувати його.
6. Користуючись доступом до Інтернету, створити слайд презентації про славетну людину.
7. Створити таблицю з такими даними: ПІБ і оцінки за попередній семестр з предметів, перелічених у алфавітному порядку.

Завдання вважається виконаним після того, як отримаю доступ до теки!




Заняття 7. Використання Google Диску

Google Диск - єдиний простір для зберігання ваших файлів і роботи з ними.












                        Шановні колеги! 
  Приємно зауважити, що значна частина нашого колективу бере участь у навчанні. Маю надію, що ви будете впроваджувати продукти Google у власній педагогічній діяльності.
 Результати спільної роботи подано в таблиці
                
       
        Наші календарі у Хмарі 
    





Заняття 6. Робота з Календарем
Створіть календар та надішліть скріншот сторінки на адресу irisha703@gmail.com  з темою повідомлення "Скриншот календар. Прізвище".  

Інструкції
1. Вхід до сервісу та налаштування календаря.
2.  Створення календаря для особистого планування.
3. Календар для спільного планування.
4. Налаштування мобільного телефону для отримання сповіщень.

5. Використання Календаря Google для планування.
6. З досвіду використання Календаря Google.














      Результати спільної роботи подано в таблиці
                
        
                                   Релаксація






Заняття 5. Створення Форм
1. Створіть Google Форму. Пропоную самостійно зробити тест з предмету, який ви викладаєте. Для того, щоб успішно виконати завдання, перегляньте відео.
2. Надайте спільний доступ та скопіюйте посилання на створену форму (скорочувати посилання, як пропонується у відео, не                                    обов'язково).
                       3. Зайдіть до спільноти освітян Кіровоградщини (група Google                                Apps Кіровоград на Google +).
                       4. Створіть новий допис, в який вставите посилання на власну                                форму (інструкція).








Наша команда у Хмаринці

Створила Крамаренко Оксана Олексіївна 

Виконання даних вправ показало, 
    що ви творчі, креативні, талановиті та драйвові! 
Отримані знання вже можна сміливо покласти у скарбничку власної професійної компетентності. 
А попереду ще більше захоплюючого і цікавого!


   Ми працювали над документами за допомогою он-лайн сервісів, які отримали назву «Он-лайн офіси».

   Їх використання дає змогу людям з усього світу у зручний для них час працювати разом над спільними документами, зберігати їх не на локальному комп’ютері, а на віддаленому комп’ютері в мережі і мати доступ до своїх матеріалів. 



Заняття 4. Спільне редагування Google Документів
1. Додайте слайд до презентації "Моє педагогічне кредо" .
2. Придумайте та запишіть у спільному документі назву команди НВО №32 та девіз, який нійбільш повно відображає мету навчання.
3. Перевірте свої дані в таблиці самоконтролю, якщо завдання виконано, то напишіть: "Виконано".







                          Шановні колеги! 
    У профілі Google+, будь ласка, додайте свої власні прізвища та імена.






Заняття 3. Заповнення профілю Google+ 
1. Заповнити профіль Google+ (вся інформація).
2. Приєднатися до спільнот "Навчаємося з Google" та "Google Apps Кіровоград" (інструкція).





                    
                          Вітаю, шановні колеги! 
    За результатами анкетування виявлено, що облікові записи в Google мали не всі, тому сервісами Google користувалися не в повній мірі. 
Сподіваюся, навчання буде корисним.

Перші кроки відображені в таблиці




Заняття 2. Створення облікового запису 
1. Створити обліковий запис в Google (інструкція). 
2. З власної електронної пошти Gmail надіслати листа будь-якого змісту на адресу irisha703@gmail.com.
3. Заповніть форму.







  Аналізуючи результати опитування, приємно зауважити, що всі бажають отримувати нові знання.              Мотивація - це провідний фактор навчання.  

                                  


Заняття 1. Очікування                     




                                              Збиратися разом – це початок, 
                                             Триматися разом – це процес, 
                                             Працювати разом – це успіх.  
                                 Генрі Форд
1. Запишіть свої очікування та побажання на стіні (інструкція).
Відкрити стіну (тисни 1 раз на людину з кнопкою)






Розпочинаємо дистанційне 
навчання з теми: 
"Впровадження Google Apps"





При створенні курсу, для вчителів нашого закладу, використані матеріали з мережі Internet



1 коментар:

  1. Бажаю усім колегам успіху в опануванні хмарними технологіями.

    ВідповістиВидалити