Динамічна група вчителів НВО №32 м.Кіровограда
Сторінки
- Головна сторінка
- Про сервіси Google
- Склад динамічної групи
- План впровадження
- Робота динамічної групи
- Дистанційне навчання
- Хмарне середовище НВО №32
- Індивідуальні консультації
- Співтовариство вчителів
- Для вчителя
- Хмарні технології
- Microsoft Office 365
- Конкурси
- 9-А у хмарах
- Віртуальний батьківський комітет
- Інтернет-дайджест
- Створюємо блог
понеділок, 21 березня 2016 р.
Як зробити Google Drive папкою «Мої документи»
Ви можете швидше вивантажувати документи у Google Drive з локального диску. Windows можна налаштувати так, щоб збережені у папці «Мої документи» дані автоматично опинялися в цьому сервісі.
Для цього вам необхідно змінити розміщення каталогу «Мої документи» з локального диску на хмарний сервіс. Зайдіть у «Провідник» Windows та розкрийте його дерево. Знайдіть у ньому каталог «Мої документи», клацніть по ньому правою клавішею і виберіть пункт «Властивості». Перейдіть на вкладку «Розміщення» і натисніть кнопку «Перемістити». Виберіть папку Google Drive і підтвердіть клавішею OK.
Джерело: today.mts.com.ua
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар